♥ A PERSON THAT TRULY LOVES YOU WILL NEVER LET YOU GO. NO MATTER HOW HARD THE SITUATION IS. ♥

~ WelcOme hOmE ~

My music My sOul

Masa itu EMAS ^^

Wednesday, February 9, 2011

kisah semalam...

dia yg pernah saya syg..melukakan tanpa berhenti..wat saiyer kecewa...
but till the end im still love diz guys.. !
with no reason my love still with him..
i try 2 4get..since de day sy boleh lupakan dia tp dgn x sangke2 dia kembali semula pd sayer...
but ht sy yg terluka x mampu berbohong yg sy xboleh terima dia da.
hny cinta 2 masih d ht....
sy x mampu buang dia dr ht sy..
mungkin org akan kate SYUHADA kamu masih cintakan dia...
but i know myself than anyone...
i didn't love him anymore....
semua da jd kenangan..past is past 4 me..
now i started my life with a new chapter..
no more love,,no more crying,,no more guys,,no more pain,,n no more lying,,,i love him ! n always love him.. ! believe it or not if u fallin love with someone u will know..love is not just a word...
cinta x semestinye bersama ! so i hoped without him i still can survive ! da lama sy maaf kan dia...
sy harap akan ada lelaki yg dpt buka pintu ht sy one day soon ! may Allah blessed u my dear !

0 ulasan: