♥ A PERSON THAT TRULY LOVES YOU WILL NEVER LET YOU GO. NO MATTER HOW HARD THE SITUATION IS. ♥

~ WelcOme hOmE ~

My music My sOul

Masa itu EMAS ^^

Monday, May 23, 2011

Koleksi Gambar Kejadian Di Asrama Persatuan Anak Yatim Malaysia di Batu 14, Hulu Langat

Harian Metro 23.05.2011



SEBAK...Awie yang sebak ditenangkan bapa saudaranya di Rumah Mayat Hospital Kuala Lumpur, semalam.


SYAHDU...jenazah tujuh korban tanah runtuh disembahyangkan di Masjid Sultan Hishamuddin Alam Shah, Hulu Langat.


PILU...Norlaili menenangkan anaknya Mohd Alif, yang sebak kerana kawan rapatnya, Hazim, meninggal dalam kejadian tanah runtuh, semalam.


TERLANTAR...kaki kanan Mohd Erwan terpaksa dipotong dan masih diberi rawatan di wad ICU, Hospital Ampang.


ROSAK...kerajaan mungkin akan merobohkan Rumah Anak-anak Yatim dan Anak-anak Hidayah Madrasah Al-Taqwa jika ia didapati tidak selamat lagi untuk didiami.

ASMAH Yassin, 48, ibu kepada mangsa tanah runtuh, Mohd Syafiq Ibrahim, 22, tidak dapat menahan kesedihan melihat keadaan anaknya di Hospital Ampang


WARIS melihat jenazah untuk kali terakhir selepas sembahyang jenazah di Masjid Sultan Hishamuddin Alam Shah untuk tujuh jenazah tragedi tanah runtuh di Rumah Anak-Anak Yatim dan Anak-Anak Hidayah Madrasah Al-Taqwa.

JENAZAH tujuh orang pelajar Madrasah Al-Takwa, Sungai Gahal dikebumikan di dalam satu liang lahad di Tanah Perkuburan Islam Dusun Nanding.


TIMBALAN Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin, meninjau tragedi tanah runtuh di Rumah Anak Yatim dan Anak Hidayah Madrasah At-Taqwa di Kampung Sungai Gahal, Hulu Langat.



TRAGEDI...Rumah Anak Yatim al-Takwa, FELCRA Semungkis, Hulu Langat ditimbus tanah runtuh mengakibatkan sekurang-kurangnya dua kanak-kanak terkorban.

KORBAN...seorang penghuni rumah anak yatim yang terkorban dalam kejadian tanah runtuh dihantar ke hospital.

BERTUNGKUS-LUMUS...sehingga lewat petang Sabtu, sembilan daripada 24 mangsa telah dikeluarkan dengan tiga orang terkorban.

HULU LANGAT 21 May 2011 Kejadian tanah runtuh di Rumah Persatuan Anak Yatim Malaysia (PYMA), Lembah Azwin Hulu Langat.

HULU LANGAT 21 May 2011 Kejadian tanah runtuh di Rumah Persatuan Anak Yatim Malaysia (PYMA), Lembah Azwin Hulu Langat.

Hulu Langat 21 May 2011 : Kejadian tanah runtuh yang meranapkan asrama Persatuan Anak Yatim Malaysia di Batu 14, Hulu Langat.



SELERAK...keadaan di dalam Rumah Anak-anak Yatim dan Anak-anak Hidayah Madrasah Al-Taqwa di Jalan Sungai Semungkis, Kampung Gahal, Hulu Langat yang dilanda tanah runtuh.

0 ulasan: